مزایای رادیاتور قرنیزی

مزایای رادیاتور قرنیزی

زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب …

در دنیای امروز که به دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی داده می شود حتی انتخاب سیستم های سرمایش و گرمایش نیز با دقت انجام می شود. رادیاتور قرنیزی نسل جدیدی از رادیاتور و سیستم گرمایشی است که علاوه بر به صرفه بودن و بازدهی خوب از ظاهر زیبایی نیز برخوردارند و این نیاز انسان ها را به خوبی برآورده می کنند. در این مطلب قصد داریم رادیاتور قرنیزی رستگار در گیلان  به همراه مزایا آن را بررسی می‌کنیم.

در خانه ها و اداراتی که از دکوراسیون داخلی خاصی برخوردار هستند بهتر است از این رادیاتورها استفاده شود زیرا علاوه بر کارایی بالا ظاهر مناسبی دارند که با هر دکوراسیون و چیدمانی سازگار هستند.

ممکن است تا کنون اسم رادیاتورهای قرنیزی به گوشتان نخورده باشد، اگر این طور است با خواندن این مطلب می توانید اطلاعات خوبی در رابطه با این نوع رادیاتورها به دست آورید.

اولین سؤالی که برایتان پیش می آید این است که به چه نوع رادیاتوری قرنیزی گفته می شود؟ رادیاتور قرنیزی همان طور که از نامش پیدا است نوعی سیستم گرمایشی است که داخل پنل های قرنیزی از جنس آلومینیوم قرار می گیرد.

سیستم گرمایشی قرنیزی سیستم ساده و کارآمد است که علاوه بر تأمین گرمای مورد نیاز انواع ساختمان های مسکونی و اداری از ظاهری زیبا و مقاوم نیز برخوردار می باشد. در رادیاتورهای قرنیزی پوسته ای آلومینیومی به شکل قرنیز تولید می شود و این امکان به وجود می آید که یک رادیاتور در پشت این پوسته قرار گیرد.

در ساخت این نوع رادیاتورها از آلومینیوم استانداردی استفاده می شود که بتواند به خوبی گرما را انتقال دهد و مانعی در برابر انتشار گرما نباشد. به علاوه این پوسته مقاوم از رادیاتورها در برابر انواع آسیب ها محافظت می کنند.

رادیاتور قرنیزی رادیاتور مستقلی است که تمام کارایی ها و مزایای رادیاتورهای قدیمی را دارد اما با طراحی خاص خود به صورت مدرن درآمده است. این رادیاتورها با استفاده از فناوری های رادیاتورهای مدرن ساخته می شوند و در نتیجه کارآمدتر، مقرون به صرفه تر و با محیط سازگارتر هستند.

  1. بهترین مهم ترین مزیتی که رادیاتورهار قرنیزی دارند این اسا که فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. این رادیاتورها در حاشیه پایینی دیوارها نصب می شوند و چون بسیار باریک هستند عملاً در داخل اتاق فضایی اشغال نمی کنند. این رادیاتورها برای خانه ها و اتاق های کوچک یا دفاتر کاری که جایی برای نصب رادیاتورهای معمولی ندارند بسیار مناسب هستند.
  2. مزیت دیگر رادیاتورهای قرنیزی این است که به صورت یکنواخت گرما را در اتاق توزیع می کنند. این رادیاتورها نسبت به رادیاتورهای معمولی در انتشار گرما به صورت متعادل موفق تر هستند زیرا دور تا دور اتاق را فرا گرفته اند. رادیاتورهای معمولی بیشتر اطراف محلی که در آن نصب شده اند را گرم می کنند و ممکن است نواحی که با رادیاتور فاصله دارند کمی خنک تر باشند این درحالی است که رادیاتورهای قرنیزی دور تا دور اتاق نصب می شوند و در نتیجه تمام فضا را به یک اندازه گرم می کنند. از طرف دیگر نصب رادیاتورهای قرنیزی در زیر پنجره ها باعث می شود هوای سردی که از طریق درز پنجره وارد اتاق می شود توسط سیستم رادیاتور جذب شود و تبدیل به گرما شود.
  3. یکی دیگر از مزایای رادیاتورهای قرنیزی بی سر و صدا بودن آن ها است. این رادیاتورها با وجود کارآیی بالایی که دارند بدون صدا کار می کنند. همچنین دوده ندارند و دیوارهای اطراف را سیاه نمی کنند.
  4. یکی از مزایای رادیاتورهای قرنیزی که قبلاً هم به آن اشاره شد زیبایی ظاهری آن و سازگار بودن با انواع دکوراسیون داخلی است. این رادیاتورها شکلی زیبا و مدرن به خانه یا اتاق شما می بخشند. به علاوه این رادیاتورها کوچک و توکار هستند و با نصب آن ها مجبور نیستید که رادیاتورهای فلزی بزرگ و لوله های متصل به آن ها را در داخل اتاق های خود تحمل کنید.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

نحوه اجرای رادیاتور قرنیزی چگونه است؟
ویژگی رادیاتور قرنیزی نسبت به سایر روش های گرمایی
روش های برقراری توازن گرمایی رادیاتور قرنیزی
مقایسه رادیاتور قرنیزی با رادیاتور پنلی و پره ای

دیدگاهتان را بنویسید